Úkoly a cvičení

  1. Přihlaste se do naší diskuzní skupiny zasláním e-mailu na adresu lektora (lektor@markonet.cz). V kolonce Předmět (Subject) uveďte slovíčko subscribe-df.
  2. Na adresu lektora zašlete URL adresu zajímavé WWW stránky (v českém jazyce), jejíž obsah a tématika je zajímavá a vztahuje se k Vámi vyučovanému předmětu.
  3. Vyhledejte na českém internetu zajímavé informace o e-learningu, zpracujte z nich krátkou rešerši v textovém editoru a vložte ji jako přílohu e-mailu, který zašlete na adresu lektora.
  4. Prostudujte provozní řád pro používání Úschovny (www.uschovna.cz).
  5. Vyhledejte na internetu 4-5 diskuzních skupin s tématikou škola, školství, výuka atp., do jedné z nich se přihlaste a zkuste vložit svůj příspěvek k probíranému tématu. Informujte o této aktivitě lektora.
  6. Pokuste se v několika větách zamyslet nad tím, jak by se dala využít diskuzní skupina při výuce Vašeho předmětu. Jaké by byly výhody a nevýhody tohoto způsobu výuky?
  7. Vyzkoušejte si chat se svými žáky. Krátce napište, co Vás žáci při "chatování" naučili a čím Vás překvapili. Zprávu pošlete lektorovi.
  8. Nasměrujte veškerou příchozí poštu od lektora (pomocí filtru) do speciální složky, kterou si sami vytvoříte.
  9. Přihlaste se do nějakého bezplatného, kratšího on-line vzdělávacího kurzu a absolvujte jej. Formou e-mailu pošlete lektorovi krátkou zprávu o výsledcích a dojmech z tohoto kurzu.
  10. Jak je možné bojovat proti spammingu (nevyžádané poště)? Pošlete lektorovi a ostatním uživatelům školení štafetově e-mailovou zprávu, kde každý účastník přidá jeden způsob tohoto boje.
  11. K čemu se využívá elektronický podpis?
  12. Kde se můžete v praxi setkat s elektronickým podpisem? Popište konkrétní situaci.
  13. Je možné digitálně podepisovat i elektronické dokumenty (např. dokumenty z MS Office)?

    Zpět